خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» 8 اشتباه رایج بین مدیران

8 اشتباه رایج بین مدیران

8 اشتباه رایج در بین مدیران


۱. عدم تعهد مدیر

برند‌ های با عملکرد ضعیف فاقد حمایت مدیریت ارشد می‌باشند. آنها توصیف‌کننده عملیات خدمت خود می‌باشند اما ارائه گر هیچ ارزش افزوده‌ای برای مشتری نیستند. و برای یک کسب وکار عنصری غیر سودآور تلقی می‌شوند که هیچ جائی بین یک سوم ودوسوم دارائی‌های کل بنگاه ندارند. این بدان معناست که کسب وکار هایی که فاقد حمایت مدیر ارشد می‌باشند ناکام خواهد ماند. آنها به مشتریان دلیلی برای خرید ارائه نمی‌کنند و مزیت رقابتی در برابر رقیب از خود نشان نمی‌دهند. در این مواقع ندرتا هدف، منتهی به تصمیم به خرید می گردد. حتی در قراردادهای کسب وکار، ریسک خرید یک تامین‌ کننده برای بیشتر خریدارانی که به برندهای قوی در بازار خودرو روی می‌آورند بسیار بالاست.

۲. برند‌ یک نام نیست

برند‌ شما یک بیرق یا علامت و یا مزیت برای مشتری نیست. برند‌ های بسیاری نام خود را بدون هیچ مزیتی برای مشتریان تغییر می‌دهند. تغییر نام برند‌ باید تغییری بنیادین و پایدار در نحوه عملکرد کسب وکار شما باشد نه یک عنوان ساده.

۳. زمینه برند‌ نباید دور از حوزه فعالیت اصلی باشد

این فرض ساده انگارانه است که ایجاد ضمائم اضافی در یک برند‌، هزینه پایین و ریسک کمی برای بهبود کسب و کار دارد. حقیقت این است که هزینه های حاشیه ای و تمرکز ضعیف مدیریت منجر به تحمیل هزینه های اضافی به سیستم یک کسب و کار می گردد.

۴. نادیده گرفتن عصر دیجیتال

مدیریت برند‌ مدرن از تکنیکهای کنترل مدیریت سنتی به سمت تکنیک‌های تاثیرگذار در دنیای دیجیتال حرکت می کند. این مستلزم شفافیت وحضور فعال دربین مخاطبان در فضاهای مجازی است.

۵. تسخیر شدن به وسیله بازار

هنگامی که یک برند در بازار جا افتاده و به نحوی آن را به تسخیر در می آورد باید جانب احتیاط را در مورد تغییرات بازار رعایت نمود. در حالیکه مهم است که در بازار تغییر چندان سریعی نداشته باشید اما مصیبت آور است اگر ورودی های جدید(مشتریان و رقبای جدید) را نادیده گرفته و سلایق متغیر مشتری را نبینیم.


۶. ایجاد تغییرات زیاد در ساختار برند

ایجاد تغییرات بسیار در برند‌ نه فقط مشتریان را سردرگم می‌کند بلکه برای کسب و کار نیز به شدت ناکارآمد است. زیرا مانع از نقش بستن در ذهن مخاطبان و ماندگاری برند می گردد.

۷. ناتوانی در بررسی بازگشت سرمایه برند‌ خود

تمامی روش های بازاریابی و یا تمامی مشتریان شما لزوما سودآور نیستند. بسیاری از بازاریابان نمی‌تواند پیوند سختی بین تلاش های بازاریابی برند‌ ایجاد نمایند .باید به این نکته توجه نمود که بحث هزینه دستیابی به مشتری و حفظ آن و بازگشت سرمایه مطرح است. عدم مدیریت بهینه در این امر این منجر به حفظ مشتریان غیر سودآور و یا مشتریانی می‌شود که ارزش برند‌ شما را از بین می‌برند.

۸. شما نمی‌توانید همه چیز را به همه بدهید

شما نمی‌توانید از جانب همه پذیرفته شوید. شجاع باشید ومخاطب هدف خود را انتخاب کنید. بسیاری از کسب وکارها تلاش می‌کنند تا مشتریان بسیاری را هدف گیری نمایند زیرا باور دارند محصول آنها جهان شمول است.


کلام اخر همراه برای مدیریت یک مجموعه باید اطلاعات به روز و بااعتبار در اختیار یه مدیر قرار داشته باشد


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


هدیه خرید جدیدترین تبلت سامسونگ (بک کاور و محافظ رایگان) هدیه خرید جدیدترین تبلت سامسونگ (بک کاور و محافظ رایگان) مشاهده